Piloto | Equipo/Coche | Sesión | Sector 1 | Sector 2 | Sector 3 | Tiempo | Gap | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F1_1992_F1SR | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toff Dry Compound #390 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toff Dry Compound #234 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toff Dry Compound #390 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Toff | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#390 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 217.2 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stefano Modena | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#390 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 212.02 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
JJ Lehto | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#390 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 211.71 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Christian Fittipaldi | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#390 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 211.48 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mauricio Gugelmin | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#390 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 211.22 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Olivier Grouillard | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#390 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 210.81 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eric van de Poele | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#390 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 210.72 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Roberto Moreno | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#390 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 210.54 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Perry McCarthy | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#390 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 210.45 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bertrand Gachot | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#390 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 210.39 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fabrizio | Dry Compound #01 Ayrton Senna |
#1384 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 197.35 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Piero | Williams-Renault #06 Riccardo Patrese |
#1383 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 195.91 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ayrton Senna | Williams-Renault #06 Riccardo Patrese |
#1383 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 193.18 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Riccardo Patrese | Dry Compound #01 Ayrton Senna |
#1384 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 193.13 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Michele Alboreto | Williams-Renault #06 Riccardo Patrese |
#1383 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 190.38 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jean Alesi | Williams-Renault #06 Riccardo Patrese |
#1383 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 190.15 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mika Hakkinen | Dry Compound #01 Ayrton Senna |
#1384 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 189.9 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nigel Mansell | Williams-Renault #06 Riccardo Patrese |
#1383 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 189.49 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gerhard Berger | Williams-Renault #06 Riccardo Patrese |
#1383 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 189.34 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ivan Capelli | Williams-Renault #06 Riccardo Patrese |
#1383 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 189.28 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |