Piloto | Equipo/Coche | Sesión | Sector 1 | Sector 2 | Sector 3 | Tiempo | Gap | ||
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BES_2012_SP1 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tim Verbergt GPR Racing #1640 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bas Leinders MARC VDS Racing Team #1640 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kristian Laake Norway Team Sportia #1640 |
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Uwe Alzen | BMW Team Schubert BMW Z4 GT3 #19 |
#1640 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 171.94 km/h |
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BES_2012_SP1 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tim Verbergt GPR Racing #1640 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bas Leinders MARC VDS Racing Team #1640 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kristian Laake Norway Team Sportia #1640 |
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Bas Leinders | BMW Team Schubert BMW Z4 GT3 #19 |
#1640 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 171.88 km/h |
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BES_2012_SP1 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tim Verbergt GPR Racing #1640 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bas Leinders MARC VDS Racing Team #1640 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kristian Laake Norway Team Sportia #1640 |
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Kristian Laake | BMW Team Schubert BMW Z4 GT3 #19 |
#1640 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 171.44 km/h |
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BES_2012_SP1 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tim Verbergt GPR Racing #1640 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bas Leinders MARC VDS Racing Team #1640 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kristian Laake Norway Team Sportia #1640 |
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Henri Moser | BMW Team Schubert BMW Z4 GT3 #19 |
#1640 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 171.16 km/h |
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Jan Seyffarth | BMW Team Schubert BMW Z4 GT3 #19 |
#1640 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 171.12 km/h |
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Johannes Stuck | BMW Team Schubert BMW Z4 GT3 #19 |
#1640 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 170.97 km/h |
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Frank Stippler | BMW Team Schubert BMW Z4 GT3 #19 |
#1640 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 170.2 km/h |
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Markus Winkelhock | BMW Team Schubert BMW Z4 GT3 #19 |
#1640 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 169.61 km/h |
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Sean Edwards | BMW Team Schubert BMW Z4 GT3 #19 |
#1640 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 168.26 km/h |
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Marco Holzer | BMW Team Schubert BMW Z4 GT3 #19 |
#1640 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 168.09 km/h |
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Marc Hennerici | BMW Team Schubert BMW Z4 GT3 #19 |
#1640 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 167.68 km/h |
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Mrkef | BMW Team Schubert BMW Z4 GT3 #19 |
#1640 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 164.56 km/h |
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F1_1985 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gerhard Berger Arrows 1985 #2553 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Niki Lauda Mclaren 1985 #2553 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Marc Surer Brabham 1985 #2553 |
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Stefan Johansson | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 199.78 km/h |
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Patric Tambay | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 199.46 km/h |
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Elio de Angelis | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 199.32 km/h |
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Keke Rosberg | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 199.07 km/h |
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Niki Lauda | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 198.54 km/h |
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Andrea de Cesaris | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 198.02 km/h |
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Nigel Mansell | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 197.72 km/h |
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Nelson Piquet | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 197.63 km/h |
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Alan Jones | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 197.31 km/h |
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Derek Warwick | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 197.02 km/h |
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Marc Surer | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 196.87 km/h |
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Ricardo Patrese | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 196.51 km/h |
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Martin Brundle | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 196.42 km/h |
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Alain Prost | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 196.41 km/h |
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Ayrton Senna | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 196.19 km/h |
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Manfred Winkelhock | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 196.18 km/h |
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Teo Fabi | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 195.87 km/h |
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Thierry Boutsen | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 195.86 km/h |
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Jonathan Palmer | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 195.73 km/h |
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Mauro Baldi | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 195.65 km/h |
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Mrkef | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 195.56 km/h |
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Philippe Alliot | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 194.48 km/h |
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Gerhard Berger | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 193.1 km/h |
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Jacques Laffite | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 192.83 km/h |
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Huub Rothengatter | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 192.41 km/h |
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Pierluigi Martini | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 191.49 km/h |
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Eddie Cheever | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 191.25 km/h |
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Piercarlo Ghinzani | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 191.02 km/h |
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Michele Alboreto | Ferrari 1985 28: Stefan Johansson |
#2553 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 182.88 km/h |
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F1_1992_F1SR | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toff Dry Compound #376 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Michael Schumacher Dry Compound #376 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toff Dry Compound #376 |
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Toff | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#376 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 221.84 km/h |
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Michael Schumacher | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#376 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 221.14 km/h |
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Stefano Modena | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#376 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 220.65 km/h |
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Jean Alesi | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#376 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 220.24 km/h |
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Karl Wendlinger | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#376 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 219.78 km/h |
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Ukyo Katayama | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#376 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 219.61 km/h |
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JJ Lehto | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#376 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 219.51 km/h |
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Ivan Capelli | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#376 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 219.42 km/h |
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Mauricio Gugelmin | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#376 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 219.36 km/h |
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Erik Comas | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#376 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 219.24 km/h |
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Gianni Morbidelli | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#376 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 219.23 km/h |
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Bertrand Gachot | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#376 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 217.77 km/h |
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Jan Lammers | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#376 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 217.47 km/h |
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Paul Belmondo | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#376 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
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![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 217.36 km/h |
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