Piloto | Equipo/Coche | Sesión | Sector 1 | Sector 2 | Sector 3 | Tiempo | Gap | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
F1RFT_2008_L | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toff Scuderia Ferrari #159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toff Scuderia Ferrari #159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toff Scuderia Ferrari #159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Toff | Scuderia Ferrari |
#159 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 228.91 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
F1_1992_F1SR | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toff Dry Compound #497 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toff Dry Compound #497 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toff Dry Compound #497 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Toff | Dry Compound #05 Nigel Mansell |
#497 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 212.71 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GTWORLD | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toff Audi R8 LMS #101 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toff Audi R8 LMS #101 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toff Audi R8 LMS #101 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Toff | Audi R8 LMS |
#101 | ![]() | Pruebas privadas | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 183.68 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
reiza88FC.srs | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gio Frascatani Brabham.MRD #2885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Aldo Martinello Lotus.Honda #2885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Aldo Martinello Lotus.Honda #2885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Aldo Martinello | Lotus.Honda For_Classic: MP1 Nelson Piquet |
#2885 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 193.83 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gio Frascatani | Lotus.Honda For_Classic: MP1 Nelson Piquet |
#2885 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 193.03 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Andreas Breschi | Lotus.Honda For_Classic: MP1 Nelson Piquet |
#2885 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 189.15 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alessandro Maroni | Lotus.Honda For_Classic: MP1 Nelson Piquet |
#2885 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 187.77 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
REIZA99.srs | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Josh Barber BMS Scuderia Italia #2258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ayrton Senna Marlboro McLaren #2256 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Josh Barber BMS Scuderia Italia #2258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Josh Barber | BMS Scuderia Italia For_Classic: 36 Alex Caffi |
#2258 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 196.29 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
V8Factor11 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Manu Jim Beam Racing 2011 #73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Manu Jim Beam Racing 2011 #74 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Manu Jim Beam Racing 2011 #74 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Manu | Jim Beam Racing 2011 |
#74 | ![]() | Libres 1 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 163.83 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Toff | Jim Beam Racing 2011 |
#74 | ![]() | Libres 1 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 162.87 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |