Pilote | Equipe/Voiture | Session | Secteur 1 | Secteur 2 | Secteur 3 | Temps | Gap | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
All Tracks & Cars | |||||||||
Meilleur tour virtuel | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toff0693 McLaren-Honda #3042 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Riccardo Patrese Williams-Renault #3042 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Riccardo Patrese Williams-Renault #3042 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Riccardo Patrese | Williams-Renault #06 Riccardo Patrese |
#3042 | ![]() | Essais libres 1 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moy : 220.91 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nelson Piquet | Williams-Renault #06 Riccardo Patrese |
#3042 | ![]() | Essais libres 1 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moy : 218.04 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bertrand Gachot | Williams-Renault #06 Riccardo Patrese |
#3042 | ![]() | Essais libres 1 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moy : 216.56 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Toff0693 | Williams-Renault #06 Riccardo Patrese |
#3042 | ![]() | Essais libres 1 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moy : 216.54 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aguri Suzuki | Williams-Renault #06 Riccardo Patrese |
#3042 | ![]() | Essais libres 1 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moy : 216.18 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stefano Modena | Williams-Renault #06 Riccardo Patrese |
#3042 | ![]() | Essais libres 1 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moy : 215.67 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nigel Mansell | Williams-Renault #06 Riccardo Patrese |
#3042 | ![]() | Essais libres 1 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moy : 215.32 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mark Blundell | Williams-Renault #06 Riccardo Patrese |
#3042 | ![]() | Essais libres 1 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moy : 212.19 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gianni Morbidelli | Williams-Renault #06 Riccardo Patrese |
#3042 | ![]() | Essais libres 1 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moy : 212.17 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Andrea De Cesaris | Williams-Renault #06 Riccardo Patrese |
#3042 | ![]() | Essais libres 1 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moy : 211.79 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
F1 1991 ASR - 1988 Tracks | |||||||||
Meilleur tour virtuel | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toff0693 McLaren-Honda #2843 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toff0693 McLaren-Honda #2843 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toff0693 McLaren-Honda #2843 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Toff0693 | McLaren-Honda #02 Gerhard Berger |
#2843 | ![]() | Essais libres 1 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moy : 212.61 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alain Prost | McLaren-Honda #02 Gerhard Berger |
#2843 | ![]() | Essais libres 1 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moy : 192.88 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |