Piloto | Equipo/Coche | Sesión | Sector 1 | Sector 2 | Sector 3 | Tiempo | Gap | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ANY_DEV_ONLY | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wesley Bauer FIS 2006 #2823 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wesley Bauer FIS 2006 #2823 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wesley Bauer FIS 2006 #2823 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Wesley Bauer | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 198.71 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Biff Waston | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 197.72 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rubens Barrichello | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 186.01 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Michael Schumacher | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 181.69 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Michael Andretti | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 153.98 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gus Grant | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 151.64 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Emerson Fittipaldi | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 150.05 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kenny Jones | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 148.03 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oslo Rogers | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 144.84 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Olly Arnesson | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 144.73 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mirek | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 142.2 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GRAVEL | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 141.76 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GRAVEL2 | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 141.21 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jarmo Lahteenmaki | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 140.98 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jos Forseberg | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 134.77 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Charles Sellers | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 133.95 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jorg Perez | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 132.66 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pop Lang | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 132.03 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fred Corleone | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 131.17 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ronald Harvey | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 130.56 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mark Solloway | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 127.94 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hannu Mikkola | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 127.29 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
David Hentz | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 125 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tresart Ui Rasaiocht | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 124.96 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Drake Spencer | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 124.22 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Steve Bauer | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 121.41 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wayne Philips | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 120.37 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Niki Kovalev | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 117.21 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Walter Crankshaw | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 113.14 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alan Wood | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 106.16 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klause Goble | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 106.14 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Barrett Matthews | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 105.62 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sal Daniels | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 103.77 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tim Tzou | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 100.53 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zebu Dapony | FIS 2006 Green Panther Tyres #15 |
#2823 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 96.86 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
F165 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jim Clark Team Lotus #1515 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jim Clark Team Lotus #1515 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Richie Ginther Honda Racing Company #1515 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Jim Clark | Team Lotus Jim Clark - Lotus 33 Climax |
#1515 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 165.76 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mike Spence | Team Lotus Jim Clark - Lotus 33 Climax |
#1515 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 165.39 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
John Surtees | Team Lotus Jim Clark - Lotus 33 Climax |
#1515 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 165.32 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Richie Ginther | Team Lotus Jim Clark - Lotus 33 Climax |
#1515 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 165.3 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jackie Stewart | Team Lotus Jim Clark - Lotus 33 Climax |
#1515 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 165.3 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Innes Ireland | Team Lotus Jim Clark - Lotus 33 Climax |
#1515 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 165.28 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Richard Attwood | Team Lotus Jim Clark - Lotus 33 Climax |
#1515 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 164.9 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bruce McLaren | Team Lotus Jim Clark - Lotus 33 Climax |
#1515 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 164.46 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Frank Gardner | Team Lotus Jim Clark - Lotus 33 Climax |
#1515 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 164.36 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dan Gurney | Team Lotus Jim Clark - Lotus 33 Climax |
#1515 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 164.35 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo Siffert | Team Lotus Jim Clark - Lotus 33 Climax |
#1515 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 164.35 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mrkef | Team Lotus Jim Clark - Lotus 33 Climax |
#1515 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 164.09 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bob Anderson | Team Lotus Jim Clark - Lotus 33 Climax |
#1515 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 164.02 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denny Hulme | Team Lotus Jim Clark - Lotus 33 Climax |
#1515 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 163.95 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jochen Rindt | Team Lotus Jim Clark - Lotus 33 Climax |
#1515 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 163.85 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo Bonnier | Team Lotus Jim Clark - Lotus 33 Climax |
#1515 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 163.1 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Graham Hill | Team Lotus Jim Clark - Lotus 33 Climax |
#1515 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 162.34 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lorenzo Bandini | Team Lotus Jim Clark - Lotus 33 Climax |
#1515 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 162.16 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
F169 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Jochen Rindt 1969 | Team Lotus #02 Jochen Rindt |
#3029 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 206.58 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
F169 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Graham Hill 1969 | Team Lotus #02 Jochen Rindt |
#3029 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 206.47 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
F169 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Vic Elford 1969 | Team Lotus #02 Jochen Rindt |
#3029 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 205.41 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
F169 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Bruce Mclaren 1969 | Team Lotus #02 Jochen Rindt |
#3029 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 205.33 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
F169 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Jackie Stewart 1969 | Team Lotus #02 Jochen Rindt |
#3029 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 205.23 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
F169 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Jean Pierre Beltoise 1969 | Team Lotus #02 Jochen Rindt |
#3029 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 204.88 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
F169 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Silvio Moser 1969 | Team Lotus #02 Jochen Rindt |
#3029 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 204.51 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
F169 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Piers Courage 1969 | Team Lotus #02 Jochen Rindt |
#3029 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 204.41 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
F169 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Jacky Ickx 1969 | Team Lotus #02 Jochen Rindt |
#3029 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 204.15 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
F169 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Derek Bell 1969 | Team Lotus #02 Jochen Rindt |
#3029 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 203.88 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
F169 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Jack Brabham 1969 | Team Lotus #02 Jochen Rindt |
#3029 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 203.67 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
F169 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Chris Amon 1969 | Team Lotus #02 Jochen Rindt |
#3029 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 202.04 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
F169 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
John Surtees 1969 | Team Lotus #02 Jochen Rindt |
#3029 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 198.41 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
F169 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Jackie Oliver 1969 | Team Lotus #02 Jochen Rindt |
#3029 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 198.21 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
F169 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
George Eaton1969 | Team Lotus #02 Jochen Rindt |
#3029 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 198.08 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
F1VF2017 | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Stephen Hudson Ford #2961 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Eoin Carpenter Ferrari #2961 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Valeri Vostok Marussia #2961 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Aafos Malrinen | Ferrari A. Malrinen |
#2961 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 202.81 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ellen Bullock | Ferrari A. Malrinen |
#2961 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 202.75 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Valeri Vostok | Ferrari A. Malrinen |
#2961 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 202.65 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cameron Burke | Ferrari A. Malrinen |
#2961 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 202.49 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mick Schumacher | Ferrari A. Malrinen |
#2961 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 202.48 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Erik Svenson | Ferrari A. Malrinen |
#2961 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 202.46 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stephen Hudson | Ferrari A. Malrinen |
#2961 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 202.41 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lando Norris | Ferrari A. Malrinen |
#2961 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 202.35 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alfonso Ruiz | Ferrari A. Malrinen |
#2961 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 202.34 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
George Russell | Ferrari A. Malrinen |
#2961 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 202.33 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Charles Leclerc | Ferrari A. Malrinen |
#2961 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 202.33 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Robin Raikkonen | Ferrari A. Malrinen |
#2961 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 202.33 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yatomoto Himoshi | Ferrari A. Malrinen |
#2961 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 202.27 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eoin Carpenter | Ferrari A. Malrinen |
#2961 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 202.26 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Max Verstappen | Ferrari A. Malrinen |
#2961 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 202.25 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zhuo Cao | Ferrari A. Malrinen |
#2961 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 202.25 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Edouard Mechontl | Ferrari A. Malrinen |
#2961 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 202.14 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Antonio Regazzi | Ferrari A. Malrinen |
#2961 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 202.13 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Thomas Henderson | Ferrari A. Malrinen |
#2961 | ![]() | Calificación | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 201.89 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Astrid Larsen | Alfa Romeo E. Bullock |
#2962 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 198.49 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
F1_1998_GPTeam_SE | |||||||||
Mejor vuelta virtual | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Michael Schumacher Soft #2626 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jacques Villeneuve Soft #2626 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ralf Schumacher Soft #2626 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Giancarlo Fisichella | Soft #05 Giancarlo Fisichella |
#2626 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 248.13 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Michael Schumacher | Soft #05 Giancarlo Fisichella |
#2626 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 248.08 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mika Hakkinen | Soft #05 Giancarlo Fisichella |
#2626 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 248.08 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ralf Schumacher | Soft #05 Giancarlo Fisichella |
#2626 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 247.44 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Olivier Panis | Soft #05 Giancarlo Fisichella |
#2626 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 247.33 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pedro Paulo Diniz | Soft #05 Giancarlo Fisichella |
#2626 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 247.2 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Damon Hill | Soft #05 Giancarlo Fisichella |
#2626 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 246.65 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Petr Navratil | Soft #05 Giancarlo Fisichella |
#2626 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 246.56 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jacques Villeneuve | Soft #05 Giancarlo Fisichella |
#2626 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 246.53 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jan Magnussen | Soft #05 Giancarlo Fisichella |
#2626 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 246.02 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Shinji Nakano | Soft #05 Giancarlo Fisichella |
#2626 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 245.67 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ricardo Rosset | Soft #05 Giancarlo Fisichella |
#2626 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 245.64 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heinz Harald Frentzen | Soft #05 Giancarlo Fisichella |
#2626 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 245.6 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
David Coulthard | Soft #05 Giancarlo Fisichella |
#2626 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 245.55 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eddie Irvine | Soft #05 Giancarlo Fisichella |
#2626 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 245.55 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Johnny Herbert | Soft #05 Giancarlo Fisichella |
#2626 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 245.47 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alexander Wurz | Soft #05 Giancarlo Fisichella |
#2626 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 244.7 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Toranosuke Takagi | Soft #05 Giancarlo Fisichella |
#2626 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 244.34 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mika Salo | Soft #05 Giancarlo Fisichella |
#2626 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 243.6 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jarno Trulli | Soft #05 Giancarlo Fisichella |
#2626 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 243.56 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jean Alesi | Soft #05 Giancarlo Fisichella |
#2626 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 242.72 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rubens Barrichello | Soft #05 Giancarlo Fisichella |
#2626 | ![]() | Carrera | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro : 241.55 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |